Post by emsenlapasdesg on Feb 22, 2022 16:24:50 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Magic Rush: Heroes ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Magic Rush: Heroes IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder ubegrænset point ▞▞▞
▞▞▞ Magic Rush: Heroes 2022 version ▞▞▞
Spillet er meget godt, men nogle gange starter det ikke eller fanger netværket. Nogle gange er det på vi netværk, men ikke på jio netværk.
Annoncefrysning kan ikke få gratis diamanter og færdighedspoint i et par dage. Løs det tak
Betal for at vinde.. ikke egnet til spillere uden penge😁
Det var godt at begynde, end der skete en opdatering, end ingen hjælp fra udviklere gav mig løbeturen, kunne ikke løse problemer, jeg stod over for, så forlod appen
Dette spil er min favorit tilbage i fortiden, men nu er det det værste, fordi efter at have fået niveau 100 og derover af min 3-konto, står der, at ingen konto er bundet til min Google-konto, hvordan er det muligt, og før jeg spiller dette spil, sikrede jeg mig allerede og hvordan kommer det haha bye magic rush aldrig at se dig igen!!!
Spil plejede at være sjovt. Men det er langsomt ved at dø. Betal for at vinde. 3 år at spille, sjovt så længe det varede.
Har jeg ikke lige set alpha i mobile legends bang bang
Jeg spillede dette i ret lang tid, og sandheden er: fuld løn for at vinde. Det er også meget dyrt at betale for at vinde. For eksempel: normalt har du brug for omkring 12.000 diamanter for at få en 3-stjernet legendehelt, og 11.000 dias koster omkring $100. Hvis du ikke er VIP-spiller, er spillet meget begrænset. Jo højere dit VIP-niveau, jo mere kan du gøre. Når alt kommer til alt, giver spillet dig tonsvis af muligheder og ting at gøre, der fører dig ingen steder hen. Spillet handler ikke om strategi eller færdigheder, det handler kun om tegnebogskapacitet. Det sux.
Tower Defense og Rpg Kombiner. Dette er det spil, du får. Kan ikke vente på en ny opdatering
God kamp! Jeg kan huske, at jeg spillede dette spil for år siden, og jeg fandt det endelig igen ved at grave gennem playstore. Dette spil er virkelig specielt for mig, og jeg elsker alle heltene! Der er også en helt med samme navn som mig, men det er udover pointen. Den eneste dårlige ting er, at de kan lide at fremtvinge en masse "aftaler"
Perbaiki.....sangkot teruk...
Mindst en gang hver 2. til 3. uge holder dette spil op med at virke og vil ikke tillade mig at spille i mindst 3 dage. Jeg sender beskeder og ingen hjælp. Jeg afinstallerer og installerer derefter igen uden succes og ingen rettelse eller svar. Jeg leder efter et nyt spil at spille. Åh forresten, det samme sker for min mand.
Fantastisk spil, hvis du betaler for at spille. Ingen penge, ingen chance, du bliver bare banket på af løn for at vinde spillere. Nu med fusion er der endnu mere løn for at spille folk på min server, og derfor ødelægger spiloplevelsen fuldstændig. Spildte tid og penge. Så medmindre du er villig til at kaste tusindvis af dollars på dette spil, ville jeg undgå det.
Selve spillet er sjovt, men de har det værste supportpersonale, du overhovedet kan forestille dig. Hvis du har et problem, er den eneste måde, det bliver løst på, via google. Har spillet dette spil i et par år nu, og deres grådighed er kommet ud af kontrol. Det bliver bare dyrere og dyrere. Jeg vil kraftigt anbefale ikke at downloade dette spil, du vil fortryde det.
Havde så mange minder med dette spil, vil anbefale, da du kan fortsætte med at spille nonstop med forskellige begivenheder aktive det meste af tiden.
Magic Rush: Heroes Igranje uloga sew
Jeg kan ikke hente min gamle konto.. Selvom der er gået over et år, burde den stadig være der, fordi den var linket
Jeg kan godt lide dette spil, og jeg bruger i dette, men der er mange fejl, dårligt supportteam, fordi jeg havde et reelt problem med fejl i tilfælde af, at de aldrig får ansvar. Efter det forstår jeg, at det ikke er værd, hvis din bruger gør det i et andet spil
Betal for at vinde, simpelthen. De giver lidt i spilvaluta, men bogstaveligt talt ALT beder om diamanter, og de sælger sååååå mange pakker hele tiden, det er helt vildt. Det er et pengehul, så lad ikke dig selv blive fanget!
Jeg kan godt lide dette spil, men det tog MEGET LOV TID FOR AT OPGRADERE SÅ DU IKKE SPILDE DIN TID PÅ DETTE SPIL OK😠😠😠
BASERET
Jeg har lige bemærket, at der er nogle helte relateret til eller lige som fra Mobile Legends, jeg kan lide dette spil og spillede dette først.
Magic Rush: Heroes Role Playing ucp
Hace 2 dias q no me deja entrar al juego tengo vinculada mi cuenta con facebook y me arroja error por favor ayuda
ELSKER SPILLET jeg håber du tilføjer mere herous og pls!!!! Gør det nemmere, jeg hooe, der er en butik med skår, så vi kan købe skår, så vi kan få en stjerne i vores og måske balancere spillet mere, fordi folk er heldige i disse dage, jeg håber, at min anmeldelse er positiv, og jeg giver yall god dag farvel
Der er fejl efter at have fået en lang vej det siger ingen internetforbindelse!!
Lidt langsom på Galaxy S5 Mini
Jeg kan ikke lide spillet, det indlæses ikke nogle gange
Brugte til at spille det tidligere, men der er et alvorligt problem nu. Spillet opretter ikke forbindelse til serveren ved opstart. Jeg ved ikke, om det kun er mit problem alene, eller om en anden også står over for det. Jeg vil blive rigtig glad, hvis nogen hjælper mig med at rette dette.
Spillet er godt, men .. De begyndte at tilføje flere og flere funktioner, der enten tvinger spillere til at stoppe eller til at bruge mere. Igen, får folk til at SLUTTE eller BRUGE MERE. Et af hovedproblemerne er også, at de kræver, at spillere bruger mere tid på dette spil. Ligesom, de forsøger stadig at køre Conquestia, men den er fuld af fejl og kræver, at folk bliver online i op til 6 TIMER. Geezuz, et telefonspil som dette, der kræver så meget tid, er vanvittigt. Jeg kunne blive ved, men anmeldelsen tillader kun 500 tegn.
Rigtig godt
Ude af stand til at spille spillet lige nu har serverfusion 534 og 535 problemer. Har ikke været i stand til at logge på i 7 timer og bliver ved med at få besked om, at der er 2-3 timer mere
Sjovt spil masser at lave. Beast soul-turnering er en joke, selvom du bliver parret med enten virkelig stærke spillere, og du vil ikke have nogen chance for at klare det.På den anden side kan du også møde supersvage spillere, hvilket er godt og det hele, men det er ikke en konsekvent kamp. Men held og lykke, det er et spil, du skal bruge meget tid på for at komme videre eller betale. Btw pas på, hvem der slutter sig til din alliance. Jeg mistede min alliance til en spiller, der smed mig ud af min egen alliance. VIP vinder dette spil
Det er meget flot spil. Jeg nyder at spille det
Hvorfor vises den lille "kontakt nogen"-funktion på login-indlæsningsskærmen inden for de sidste 0,5 sekunder? Før nogen overhovedet har en chance for at klikke på den? Jeg forsøger at gendanne en konto, og jeg kan ikke gøre det, hvis muligheden ikke engang vises, kontoen skulle være bundet til mit Google play, men ser på alle de andre anmeldelser, ser det ud til at være et vedvarende problem
Magic Rush: Heroes Vaidmenų žaid. hdi
Jeg kan ikke skifte til min gamle konto, fordi der står, at der ikke er nogen data på den, og når jeg vil binde den til den specifikke konto, står der, at den allerede er bundet til en konto, bedes du løse dette problem med det samme
Clash Royale কৌশল zer
Jeg synes, det er et rigtig godt spil, men jeg synes, kampagner skal være lidt længere
Dette spil er fantastisk. Gameplayet, strategiske teams og mange andre. Men jeg hader, at brugere slår nob-spenders. Jeg ville ønske, det var ligesom ML, hvor skindene har en meget, meget lille buff, men her har legendens helte og skins en enorm effekt i gameplayet. Jeg håber, at du laver en server til vip0, hvor du ikke kan bruge, eller en funktion til at se reklamer.
Betal for at vinde med VIP-systemet. Højere VIP-nummer, jo bedre bonusser.
Halt
Jeg plejede at spille dette spil for et stykke tid siden. Jeg prøvede at spille i dag og prøvede at gå tilbage til min gamle konto, men da jeg ikke bindede den som for 2 år siden, da det ikke engang var en mulighed, gik jeg galt. Og jeg var ligesom Vip5 eller sådan noget. Jeg har lige mistet det?
Ret fckng lagging (ingrid server), eller jeg sletter spillet og begynder at fortælle andre om at gøre det samme
Magic Rush: Heroes رول پلیئنگ vpz
Hvorfor dårlig rating - én spiller kan ødelægge spillet for mere end 100 personer fra 2 af top 3 alliancer på serveren Jeg taler om 534 server, top 1 spiller har muligheder, der overstiger maksimum i spillet. Det ødelægger gameplayet fuldstændigt. Selv når hele alliancen med donatorer angriber, bruger han ikke engang skjold
Det er fantastisk, men mange helte er virkelig svage, når de har brug for mere kraft, såsom nogle kampvogne og skytter.
Jeg troede, jeg ville spille dette spil igen, men da jeg prøvede at skifte til min hovedkonto med alle mine helte og genstande, ville spillet mig ikke. Jeg kan ikke få mine helte, og jeg har ikke tænkt mig at slibe fra begyndelsen igen. Hjælp venligst.
Ret træt af, at nogle mennesker "landbruger" den samme spiller igen og igen.