Post by emsenlapasdesg on Feb 22, 2022 16:21:52 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Beyblade Burst Rivals ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Beyblade Burst Rivals IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ bedriegt oneindig uithoudingsvermogen ▞▞▞
▞▞▞ Beyblade Burst Rivals 2022 version ▞▞▞
Net als de game grote fan van beyblade en voeg een nieuwe moduscampagne toe alsof je die bey wordt en je moet het verslaan of verliezen en tussenfilmpjes toevoegen
Deze game is erg super, ik begrijp de game, een reden waarom je de dappere valkyrie in deze game geeft, is ok👍👍
Ik kwam er niet echt in, want je zat vast met een bepaald type bey uit de show. waarom zou je niet in staat zijn om delen van jongens te krijgen om je eigen te creëren en je eigen speel- en vechtstijl te hebben?
te veel advertenties moeten ze na elke game bekijken of ze bekijken om loot boxes te openen (vooral omdat ik niet elke keer 12-20 uur wil wachten als ik een box open) lager aantal advertenties en ik geef het graag 5 sterren.
Beyblade Burst Rivals Puzzel cwwk
waarom werkt niet? het heeft een probleem bij het laden is niet werken om te spelen, repareer het alstublieft!
Beyblade Burst Rivals Atjautības spēles gep
ベイブレードバースト ライバルズ パズル ibdd
Uitstekende game geweldige graphics geen problemen super interessante gameplay over het algemeen beste beyblade-game.
voor veel advertenties komt het na het einde duel haat dit...gameplay eigenlijk goed
Giochi per Android - Scarica gratis l'APK (Pagina 139)
Dit is echt een goede maar 4- en 5-daagse herstart deze game
Dit spel weet niet hoe internetsnelheid te lezen. Ik gebruik wifi op 1MP/s, maar kan dit spel nog steeds niet spelen. Wanneer ik de wifi van mijn tante op 4MP/s gebruik, werkt het normaal. Dit maakt me boos omdat dit spel alleen wordt gespeeld als het matchen van het juiste symbool, maar het moet een zeer sterke wifi gebruiken. Ik denk dat Mobile Legend beter is dan dit spel omdat het nog steeds gespeeld kan worden zonder sterk internet met 9 andere spelers. Maar deze game is prullenbak omdat ik alleen voor mezelf speel, maar toch een sterk internet nodig heb. Dus repareer het snel
De multiplayer-modus moet worden verbeterd om eerlijker te zijn, alsof iets niet zo gaat, het zou zo moeten zijn, dus het is een beetje klote
Download [3.3.0] Beyblade Burst Rivals (com.epicstory.beybladeburst) is de puzzel voor Android die is ontwikkeld door Epic Story Interactive
6.2 (onbeperkt geld, ontgrendeld) Download. 3.6.1. Puzzel. BEYBLADE BURST RIVALS is het officiële snelle match-3 puzzelgevechtspel voor BEYBLADE BURST!
De game is geweldig, maar kun je het laadscherm op je spel repareren elke keer dat ik klaar ben, ik match wanneer ik terugga naar het menu het laadscherm zal niet verdwijnen, het zit permanent vast op mijn scherm. Fix-
Ik hou van beyblade rivalen-game Zeer goed, maar heeft geen oneindige acchilic. Ik hou van surge-series, daarna zet je dymate-series😍😀😃😍😍😍
Topspel
Het spel stopt steeds, het begint nooit
Het is een leuke app, maar er zijn hackers en daar hou ik niet van
Beyblade Burst Rivals Geduldsspiele qxlk
Dit is een goede game, maar er is een probleem met een klein beetje gebarsten spelers en ze kunnen geen multiplayer-matches winnen, los dat op
Wanneer ik ooit de buitpagina in dit spel open, gaat dit naar de startpagina
ik krijg altijd (481) van me Wi-Fi zeg die dat de strepen niet op 4 staan maar me Wi-Fi is gewoon goed en het sta ook gewoon op 4 streepjes
Ik geef 4 sterren omdat de GT-serie een tijdje niet komt..daarom..maar ik vind dit spel geweldig, maar kan wat meer animatie toevoegen aan dit spel, zoals ..wanneer de speler zijn bey start..en bovenaanzicht. ..dat is alles..
Rebel Racing Võidusõit anf
Ik hou van het spel, maar het houdt me steeds uit en schopt me uit het spel. er is een storing die dringend moet worden aangepakt, alstublieft
Er zijn zoveel glitches of bugs, repareer het zo snel mogelijk voor een gezond spel (de game is trouwens goed, maar ik maak dit gewoon zodat je de bug of glitch opmerkt)
Ik hou van dit spel. Download dit spel alstublieft. Ik heb veel karakters, Beyblades en avatars, download dit spel alsjeblieft......😊😊😊😊
Deze. App is super leuk
Kun je een combo-systeem toevoegen, zoals we de top in een andere top kunnen veranderen en de schijf in een andere schijf kunnen veranderen en de driver in een andere driver kunnen veranderen, zoals top drain fafnir disk Genesis valktrek driverlegende spryzen en thx je als je het toevoegt
Ik vind deze game leuk, het is ook interessante nieuwe beyblades
Ik begrijp het niet, ik speel dit een paar dagen geleden en begon de verbinding van andere spelers te verliezen. Ik kan geen verbinding met hen maken. Los dit op, want ik vind je spel leuk en ik wil het niet verwijderen.
Beyblade burst is een goede game, maar er is een probleem, de aankoopprijs is zo hoog, maak het alsjeblieft laag
De beys zijn erg oneerlijk, maar Hasbro is slecht in het balanceren van beyblades, ze zijn slecht in het maken van beyblade in het algemeen
bro mijn spel werkt niet, het zegt ongeldige manifestverzoekparameters wanneer ik opnieuw start hetzelfde probleem komt
Deze game is erg goed, maar ik heb een probleem en er zou beweging moeten zijn op bitbeast en op blader graphic
Spel is goed ... maar te veel advertenties .... moet na elke 2 games een advertentie bekijken en na het openen van een buit en het upgraden van een bey ... probeer advertenties te controleren ... het stoort de gamer
Er zijn bugs Verbeter het spel
Beyblade Burst Rivals - FormidApps